Budimex.pl
PL    

Spotkanie z Zarządem Budimex S.A. po publikacji wyników finansowych za II kwartał 2021 roku

Data aktualności: 12 lipca 2021
Spotkanie z Zarządem Budimex S.A. po publikacji wyników finansowych za II kwartał 2021 roku

Zarząd Budimex S.A. (Spółka), dbając o należytą komunikację z interesariuszami Spółki oraz stosując się do wymogów Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2021, zaprasza na spotkanie poświęcone podsumowaniu wyników finansowych Grupy Budimex za II kwartał 2021 roku oraz omówieniu aktualnej sytuacji rynkowej.

 

Spotkanie odbędzie się w dniu 28 lipca 2021 roku w godz. 10.00 – 12.00. Forma spotkania będzie uzależniona od aktualnej sytuacji epidemicznej. Na chwilę obecną planowana jest organizacja wydarzenia w formie tradycyjnej w Hotelu Hilton w Warszawie (ul. Grzybowska 63, 00-844 Warszawa). W przypadku przekroczenia limitu liczby uczestników, Spółka zorganizuje możliwość uczestnictwa w spotkaniu za pośrednictwem aplikacji MS Teams.  W celu wzięcia udziału w spotkaniu prosimy o kierowanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres mailowy:

 

spotkania@budimex.pl

 

Termin przyjmowania zgłoszeń mija w dniu 23 lipca o godz. 12.00. O możliwości uczestnictwa w spotkaniu w formie tradycyjnej decydować będzie kolejność zgłoszeń. Informacja zwrotna do uczestników o formule ich uczestnictwa w spotkaniu zostanie przesłana w dniu 26 lipca. Link do spotkania w formie zdalnej zostanie udostępniony uczestnikom w dniu spotkania.

 

Harmonogram telekonferencji:

  • 9:45 – 10:00 rejestracja/logowanie do pokoju konferencyjnego
  • 10:00 – 10:05 powitanie uczestników
  • 10:05 – 10:45 podsumowanie wyników II kwartału 2021 i omówienie sytuacji rynkowej
  • 10:45 – 13:00 sesja Q&A